Az Országos Városmarketing Díjat a Magyar Marketing Szövetség alapította. A kezdeményezés célja egyrészt a városmárkázás helyes gyakorlatának elterjedése, másrészt az, hogy széleskörű nyilvánosságot kapjanak a városmarketing területen alkalmazott jó gyakorlatok. Győr fél évtizede vesz részt a megmérettetésben, a korábbi és a 2019-es aktivitásokat bemutató idei nyertes pályázatokkal már összesen 37 rangos elismerésben részesült az országos városmarketing versenyen. Az összesített listán ez jelenleg az országos második helyet jelenti Miskolc mögött.
Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában az Advent Győrben, a Barokk Esküvő, a Győri élmények – nyereményjáték, a #EgyVárosEzerÉlmény – Győr játékos imázsépítése közösségi média felületeken elnevezésű pályázat,
Belső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a Győri Nép- és Világzenei Fesztivál
Rendezvény-esemény kategóriában a 31! – 3 folyó, 1 sziget összművészet, a Győri Rotary Fröccsnapok, valamint a Győr – Nyárzáró koncert eseménykommunikációja Facebook felületen elnevezésű pályázat
Márka és identitásépítés, értékesítéstámogató marketingstratégia és program kategóriában a Győr város márkaértékének növelése közösségi média aktivitások segítségével elnevezésű pályázat nyert.
Városunk öt éve négy, négy éve öt, három éve ismét négy, két éve hat, tavaly és idén pedig egyaránt kilenc-kilenc gyémánt díjat nyert el.